YMENS – Soluție cloud pentru IMM-uri

Ymens îşi propune să schimbe modul de lucru al business-urilor româneşti. Aşa cum tehnologia simplifică lumea, Ymens simplifică modul de lucru în companii prin soluţii personalizabile, un spaţiu unic de lucru şi costuri lunare cu adevărat accesibile. Fără licenţe software scumpe, fără costuri generate de servere, fără facturi mari pentru electricitate, fără upgrade-uri pentru dotare hardware costisitoare, echipamente de ultimă generaţie sau programe greoaie şi cu funcţionalităţi insuficiente.

Ymens oferă o gamă largă de soluţii pentru toate tipurile de afaceri:

  • Index este soluţia care asigură creșterea productivității în toate departamentele prin arhivarea unică și organizarea centralizată a documentelor;
  • Facturator permite ținerea eficientă a evidenței facturilor, evitând încetinirea fluxului intern al companiei;
  • Jurist este aplicația prin care utilizatorii au acces imediat, online, la legislaţia românească și la legislația actualizată a Uniunii Europene;
  • Planificator este soluția destinată gestionării rapide a sarcinilor de lucru și a pontajelor, fiind un real suport în activitatea zilnică a angajaților;
  • Corespondent asigură acces permanent la e-mailuri, de pe orice dispozitiv și are ca prim beneficiu reducerea majoră a costurilor față de o aplicație găzduită pe un server intern;
  • Videoconf, pune “față-în-față” persoanele din cadrul companiei și partenerii de afaceri, permițând transmiterea de informații video și audio, utilizarea serviciului de mesagerie instant, precum și partajarea documentelor între participanții la conferință;
  • Recrutor este un instrument dedicat managerilor și responsabililor de resurse umane şi asigură gestionarea optimă a informațiilor specifice proceselor de recrutare;
  • Comerciant centralizează toate informaţiile legate de clienții companiei și detaliile asupra stadiului în care se află execuția ciclului de vânzare;
  • Intranet oferă tuturor angajaților companiei un spațiu privat și colaborativ, care le permite accesul rapid la informațiile de care au nevoie, prin utilizarea funcțiilor asociate responsabilităților fiecăruia.

Pentru o afacere cu maxim 250 de angajaţi, soluţiile Ymens reduc substanţial costurile, prin eliminarea cheltuielilor de mentenanţă, noi achiziţii, traininguri, consultanţă. În plus, plata pe baza unui abonament lunar înseamnă flexibilitate, deductibilitate, securitate, performanţă şi eficienţă.

Călin Butunoi, Division Manager Ymens
Călin Butunoi, Division Manager Ymens

„Avem singura platformă cloud computing creată în România, adaptată la mediul de afaceri local, care permite oricărui business mai multă flexibilitate, costuri reduse şi acces la soluţii care până recent erau caracteristice doar corporaţiilor. Totul, printr-o platformă extrem de uşor de utilizat, intuitivă şi un mediu de lucru în sfârşit accesibil. E un fapt demonstrat că soluţiile cloud eficientizează costurile, cresc performanţele şi randamentul angajaţilor, asigurând, în acelaşi timp, confidenţialitatea şi securitatea datelor.” Călin Butunoi, Division Manager Ymens

 Bogdan Padiu, CEO TeamNet
Bogdan Padiu, CEO TeamNet

„Odată cu dezvoltarea brandului Ymens, platforma noastră de cloud face un pas important înainte și ne asumăm un rol de pionierat în privința comunicării și familiarizării mediului de business românesc cu soluțiile de tip cloud computing. Totodată, ne diferențiem prin stabilirea unei forțe consistente de consultanți de vânzări, capabili să prezinte în detaliu posibilitatea personalizării și adaptării serviciilor cloud la nevoile fiecărui business în parte”. Bogdan Padiu, CEO TeamNet

Tags:

Articole Similare

4 Comments

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.