Meniu Închide

Internet & Mobile World 2013

IMWorld1

Internet & Mobile World 2013 (IMWorld 2013), cel mai mare eveniment „business to business”, dedicat solutiilor digitale, mobile si de software din Romania, va gazdui lansarea a peste 20 de aplicatii si solutii de business, destinate marilor companii, proprietarilor de magazine online, dar si micilor intreprinzatori.

La aceasta a doua editie a IMWorld, dezvoltatorii se concentreaza pe aplicatii pentru tablete si telefoane mobile, pe programe de tip CRM, pe aplicatii pentru plati online, pe comunicarea “machine to machine” sau pe cloud computing.

“Internet & Mobile World a fost creat pentru a raspunde la doua mari nevoi: know-how actualizat in domeniile cele mai dinamice ale momentului si facilitarea contactului nemijlocit intre cei mai importanti furnizori de solutii de business si potentialii beneficiari. Tocmai de aceea, am gandit si o serie de promotii si instrumente, care sa faciliteze interactiunea dintre participanti”, a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld.

Aplicatii si solutii de business

La IMWorld 2013, care va avea loc intre 9 si 10 octombrie 2013, la Romexpo Bucuresti, cei 5.000 de participanti vor avea ocazia sa si testeze o serie intreaga de solutii de business, benefice afacerilor sau proiectelor demarate. De exemplu, proprietarii de magazine online, care viziteaza zona expozitionala vor putea vedea cum functioneaza doua aplicatii, special dezvoltate pentru ei.

De exemplu, Mediapost Hit Mail va lansa o solutie care preia toata logistica si le permite comerciantilor sa se concentreze doar pe selectia produselor si pe promovare. Mai departe, MODE 360 va introduce o noua tehnologie, care actioneaza ca un studio foto de mici dimensiuni, permitand realizarea fotografiilor unui produs in format 360 de grade intr-un mod rapid si simplu.

Urmatorul nivel in dezvoltarea aplicatiilor pentru taxi este marcat de tehnologia inedita a Stuff We Do Software Development, care ii va ajuta pe clientii companiilor de taximetrie sa contorizeze cursa in paralel cu soferii si sa verifice daca ruta aleasa este cea mai potrivita. Alte puncte forte ale aplicatiei constau in optiunea de securitate cu monitorizare video si/sau cu buton de panica (pentru sofer si/sau client), precum si in optiunea de plata prin NFC (fie prin card bancar contactless, fie prin voucher, cu aceeasi tehnologie).

Una dintre tendintele globale actuale, respectiv aparitia si dezvoltarea caselor si oraselor inteligente sta la baza aplicatiei semnate de Renovatio IT Solutions. Firma va prezenta in premiera sistemul wireless de control al locuintei, tapHOME, prin care aparatele casnice pot fi gestionate prin intermediul unei singure aplicatii mobile.

In acest an, dezvoltatorii prezenti la IMWorld au acordat o importanta deosebita si imbunatatirii programelor de tip CRM (Customer Relationship Management). Mai exact, cei de la EXE Software vor lansa esInsights, un program CRM cu un numar mai mare de functionalitati decat unul obisnuit. De asemenea, pe fondul utilizarii tot mai accelerate a retelelor sociale in mediul de business, beneficiarii solutiei Entersoft Business Suite vor avea posibilitatea administrarii conturilor de Facebook si Twitter, direct din interfata solutiei CRM.

Printre alte companii prezente cu aplicatii la IMWorld se numara si Decar Studios (o aplicatie special realizata pentru edituri, institutii, universitati, scoli, dar si pentru dealerii de carti digitale, care functioneaza ca un e-learning/e-reader, avand incorporat si un magazin intern de produse), RBC (o aplicatie de plati online, care se realizeaza prin scanarea de QR code-uri si retine istoricul cumparaturilor, oferii detalii referitoare la cheltuieli), Carnation Group (platforma Wootocracy.com, urmatoarea generatie a platformelor de loializare a clientilor, care imbina creativ elemente de “social gamification”) sau Infinit Solutions (o campanie de generare lead-uri in timp real, adresata consumatorului “always on”, conectat si mobil).

„Credem ca aplicatiile si solutiile de business lansate vor demonstra ca Internet & Mobile World este acel loc in care oamenii de afaceri din Romania se aduna pentru a se conecta la realitatea atat de dinamica a solutiilor digitale. Aici este viitorul, aici este cheia multor probleme de care ne lovim in business. Vrem ca publicul de business din Romania sa fie mereu la curent cu tot ce este nou, inovativ, inteligent si eficient”, a declarat Cristian Hossu, Managing Partner al Universum Events, organizatorul IMWorld.

Partenerii principali ai IMWorld 2013 sunt COSMOTE Romania si Romtelecom Business Solutions, care sunt totodata si Business Software Partners. „Este o ocazie foarte buna sa aflam si, la randul nostru, sa va aratam, cu ce solutii digitale intampinam viitorul. In ceea ce ne priveste, pariul nostru este ca afacerile se muta in „nor”. Cu alte cuvinte, ca solutiile cloud sunt cele care vor asigura flexibilitatea, precum si o eficienta a costurilor care ajuta orice companie sa creasca in continuare, mai ales daca sunt completate de servicii telecom adaptate nevoilor fiecareia dintre acestea”, a declarat Vasile Voicu, Director Coordonator managementul Produsului, Segment Business Romtelecom Business Solutions.

Consultanta gratuita

Participantii la IMWorld 2013 vor beneficia de consultanta gratuita, de propriul “Black Friday”, de acces la softul special creat pentru networking, precum si de reduceri la traininguri de specialitate.

Astfel, cei 5.000 de participanti vor putea primi un audit gratuit de site din partea companiei WSI (standurile 61-62, pavilionul C2), in timp ce Padicode le va acorda consultanta gratuita pentru optimizarea conversiilor (standul 79, pavilionul C2).

IMWorld2

Mai departe, imediat dupa IMWorld, in noaptea de joi spre vineri, Content Speed (standul nr. 93) si partenerii sai activeaza “Black Friday”, prin care vizitatorii IMWorld (care au trecut si pe la standul in cauza) vor putea comanda online produse cu discount de 100% si cu o valoare totala de 20.000 de lei.

Mai mult decat atat, participantii vor putea accesa pe toata durata evenimentului aplicatia Connector, un soft special conceput pentru networking.

“Prin intermediul aplicatiei online si al celei de mobil, special dezvoltate pentru eveniment, fiecare vizitator poate vedea cine sunt ceilalti vizitatori si poate trimite mesaje si invitatii la intalniri in cele doua zone de networking”, a mai spus Cristian Hossu.

Aplicatia are filtre de selectie, create in functie de numele companiei, industrie, cifra de afaceri sau de nivelul decizional al persoanei/persoanelor in cauza.

De asemenea, vizitatorii IMWorld 2013 vor primi discount-uri de pana la 50% la o serie de training-uri si vor putea participa la o “vanatoare de comori”, organizata de Entersoft Romania (standul 45), in urma careia pot castiga mai multe premii si beneficia de networking dinamic.

Totodata, la IMWorld 2013, cei interesati vor putea testa in “Future Corner” cele mai moderne tehnologii, printre care se numara si Google Glass, Leap Motion, Oculus Rift sau Samsung Galaxy Gear SmartWatch.

Tot evenimentul se va desfasura intr-un decor avangardist, semnat de Hansen Office Design – creatori de spatii de lucru nonconformist – si BUCHAREST DESIGN CENTER – platforma de promovare a designerilor romani de produs in relatie cu publicul intern si cu pietele externe – care utilizeaza materiale si tehnologii sustenabile. Designul de obiect va fi pus in evidenta si prin lucrari propuse de birourile de design si arhitectura Laboratorul de Arhitectura si ZEST Collective.

Designul asistat de calculator este expus la IMWorld printr-o serie de instalatii aflate la limita dintre arta si tehnologie, care au fost realizate de participantii la workshopurile scolii de design computational Parametrica [digi fab school].

Accesul la IMWorld se face pe baza de inregistrare prealabila, iar biletele pot fi procurate online pana pe data de 8 octombrie 2013, accesand www.imworld.ro.

Internet & Mobile World 2013

Editia a doua a IMWorld este structurata pe trei arii de business: Marketing Technologies, Mobile and Apps si Business Software si este organizata de Universum Events, care este, de asemenea, si organizatorul „Innovation Summit”, primul eveniment dedicat in exclusivitate inovatiei in business din Romania. La eveniment, sunt asteptati 5.000 de vizitatori si si-au anuntat deja participarea peste 25 de speakeri internationali si 130 de companii furnizoare de solutii de business. De asemenea, la IMWorld 2013 vor fi lansate peste 20 de aplicatii si solutii de business.

Evenimentul este sustinut de COSMOTE Romania si Romtelecom Business Solutions, in calitate de parteneri principali si sponsori ai Business Software World. Mobile and Apps World Partner este Microsoft si Marketing Technologies World Partner este Saatchi&Saatchi. Sponsorii Internet&Mobile World 2013 sunt: Nokia, S&T Romania, Qualysoft Information Technology, Telcor Communications, Entersoft Romania, Fujitsu, Star Storage, Zitec, MailAgent, Agilio Software, Safetech, Agile Media, MODE360, Transart, BearingPoint, Dynamic Web, Mediapost Hit Mail, Mobixera, SEO monitor, Liberty Technology Park, Cisco, Bittnet Systems, PayPro Global, Carnation Group, White Image, Romanian Business Consult, Like IT si miniPRIX. Metro Online este partener Office supplies, iar furnizorul oficial de servicii de internet in cadrul evenimentului este Voxility.

Partenerii media sunt Kiss FM, The Money Channel, Getica OOH, Wall-Street.ro, HotNews.ro, AdHugger, Agora, B2B Advertising, Business24.ro, Cariere, Computer world, Comunicatedepresa.ro, Connect, DoingBusiness.ro, Digital Trends, Forbes, Incont.ro, IT Channel, IT TRENDS, Magazinul Progresiv, Market Watch, PC World, Today Software Magazine, Ziare.com si Zona IT.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *